Frida - LONDON BABY!

jepp, efter att hållt det hemligt i månader kan jag nu avslöja att jag är i London!
Anledningen till hemlighetsmakeriet är att jag överaskade min älskade syster på hennes födelsedag!
Jävligt nervös var jag inför flyget. men jag träffade 2 trevliga tjejer som jag höll sällskap med.
Den ena åkte jag samma buss som också:)
När jag kom fram till Croydon så skyndade hem till emmie. ringer på porttelefonen och sjunger ja må hon leva för henne. reaktionen:
-FRIDA!?!?!?! ÄR DET DUUUU!?!?! ÄR DU DÄR NERE?!?!
Sen blev det stort kramkalas.
Vi gick ut och käkade och har hällt i oss lite alkohol:D Sjukt godas, och billiga drinkar :)
Nu är vi hemma igen och ska ta en cider. Imorgon ska jag ut på äventyr i croydon medans syster jobbar.
Sen blir det utgång!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0