Frida - Her violent gypsy dance, Her tired underpants.

Idag på jobbet tappade jag rösten! det är sant. jag fick skrika för att det skulle låta något. Jag lät som en tonårspojke i målbrotten.  Awesome! Skratten blev till väsningar.

Jag ville till Ikea, det ville inte Bea. Så vi gick och åt Thaimat efter jobbet. pratade skit och hade trevligt. Får se om det blir ikea med vikks imorgon. jag är pepp! vad som ska köpas? Julgranspynt! varför ikea? donno. Jag vill, så äre!

Funderar på att köpa en vit plastgran istället.

Igår lekte jag med vikki. jag klippte honom efter kl 12 på natten. Det blev sent. jag sov för lite. Men vad gör det när man kan somna framför tv:n och vakna lagom till dansbandskampen! Heja Henry! (titanix) Han klippte sig där jag jobba i söderköping.

Natten är ung, men jag vet inte vad som händer mer. jag kanske tar mig i kragen och städar? skulle inte tro det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0