Frida - har snart köpt hela england.

Det känns lite så.. jag har ingen aning om hur jag ska ta mig hem med allt nytt. funderar redan på vilka saker som ska få stanna kvar i england, och vilka jag inte kan leva utan. Visst, jag kan checka in väskan, men jag kan ju också klä på mig alla kläder och se ut som en sumobrottare.
idag köpte jag ett julnattlinne. det är jätte sött :) och lite underkläder. 2 bh:ar för 60kr är nice.
men mina skor är jag mest lycklig över. de är lite tighta, men jag hoppas att de töjs lite. annars ska de stå i min bokhylla. 37,5 är storleken. när jag va yngre hade jag storlek 40. jag förstår inte riktigt. men det gör inget.
Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem. jag har inte ätit nån frulle än, men jag dricker energidricka.
Emmie. läser du detta så hoppas jag på KFC sen. som alltid. donken, släng dig i väggen!
Nya nagellack var det ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0