Frida - Han fick bajs i munnen

Idag var jag sjukt pepp! jag är fortfarande lite krasslig. men vem bryr sig.

började morgonen med att städa salongen (DET ÄR SANT!) Sopade och hade mig.
Sen kirrade jag scheman över lediga dagar och långfredagar (eller partyförstörar dagen som jag kallar den. man jobbar till 20 då.) Klippte ett par kunder. lunchade, fjantade runt och klipp, färg och slingade en kund till.

For runt som en smurf hög på lyckopiller.

Hade mitt rosettdiadem. fick höra att jag såg ut som en hund och som en julklapp.
Och att jag fick skylla mig själv att jag hade träningsvärk sen gårdagens julgransbärande.
typ: Så går det när man inte har pojkvän, då får man bära själv.

Fick i uppgift att fixa ett papper där det skulle stå om vår after work.
De släppte seriöst lös ett adhd-barn med tuschpennor i 6 färger. Lovely!
(det finns dock små fläckar på golvet för att tuschen gick igenom. och de går inte bort. men schhh! säg inget. och ja. jag låg på golvet och rita för jag behövde ytan!)

Insåg också att jag inte alls bokat tvätt-tid imorgon. jag hade bokat nån parkeringssak? say what?
Jävla klantarsle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0