Frida - En dag till..

Jag mår bra. det var ingen svinis den här gången ;) mamma skrämde upp mig lite igår. Det handlade nog mest av att jag led av en gigantisk övertrötthet. Inte bara att jag har varit 57h på salongen denna veckan.. utan jag är ju sjövild när jag är där också. Hoppar hit och dit, upp och ner för trappan, runt runt runt.

Fick sluta en timme tidigare idag. var inte mer kunder. ganska skönt att komma hem i tid.
Nu ska jag duscha och raka benen. Inte för att jag tror att det händer nåt speciellt ikväll.
Men det behövs ju alltid ändå. Och jag har flottigt hår. inte fixat det sen i typ torsdags.
Drar bara allt hår bakåt och sen får jag se ut som fan. spelar roll liksom.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha sånt föräldrar gör. mamma höll på att skrämma upp mig som en gris i början på veckan när jag hade feber.

2009-11-07 @ 18:32:45
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0