Frida - djungelvrål och salta nappar.

Idag jobbade jag ensam. Gjorde en nice färg och sling i morse:D

Sen klippte jag 2 ungar och deras pappa. det slutade med att jag utmanade den kaxiga 7åringen i en brottningsmatch. jag vann, och var sjukt stolt! ;)

Det hände något läskigt på jobbet idag också eller så var det bara läskigt för att jag är sjuk paranoid och har vild fantasi.

Nu har jag tvättstugan + att jag lagar mat.
Lovade Lena att laga mat när jag kom hem eftersom att jag skippa frukosten idag.
jag äter 1-2 ggr om dagen nu. Det är ekonimiskt! och jag klarar mig fint. men idag slår jag på stort!
Steker potatis, morötter, paprika, lök och kycklingfilé.

Ett annat tips är att göra massa mat så slipper man laga mat så ofta. iaf om man är lika lat som mig! ;)


OJ! hyran måste jag betala nu med! bajs!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0