Frida - Chew it up and swallow it

Idag har varit en snoppdag.
Först imorse låg jag i divanen, och kollade på en stor målning vi har i taket i salongen.
Först hittar vi lite udda saker. (den är inte vacker.. föreställer nåt känt konstverk fast fult målad)
Sen ser jag att bebisens armar liknar en snopp, verkligen! En riktigt gammal äcklig snopp. hua!
Nu kan jag inte se tavlan utan att dö av skratt!

Sen så skulle jag beskriva en maträtt för Bea..
-Det var nån grönsak i den, som liknade en mosad snopp!

Hade en kund som jag kallade barn, han var 15. då säger han. men jag är mycket längre än dig!
varpå jag utbrister: Men storleken har ingen betydelse ju!!

salongen tystnade.

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHA. du är underbar.

2009-11-04 @ 22:29:07
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0