Frida - bajs sverige!

ja, jag är hemma igen. startade resan 11 engelsk tid. Kom hem 20.45 typ svensk tid.
Jag är en sån som vill vara i god tid, tur är väl det då bussen var 45 min försenad. då hade jag nästan dött av kissnödighet.

Sen var det nästa problem. väskans vikt! jag hade redan satt den på diet genom att ta på mig tights, leggings och jeans! + 2 linnen och en t-shirt över det. men väskfanskapet vägde ju inte ens 8kg! va tvungen att väga om den för säkerhetsskull.

Nästa problem var att jag köpt för många nya nagellack. man får max ha 10 flytande saker. jag hade typ 15-16. Men jag smugglade igenom dem genom säkerhetskontrollen! WOHO! Sen firade jag med kaffe på starbucks.

Flygresan hem gick okey. trodde att jag skulle dö några gånger. speciellt när vi skulle landa. det var en skakig upplevelse. sen spurtade jag får att hinna växla, och inte missa bussen. jag fixade allt och kom hem till en hög räkningar och stök.

jag vill bara tillbaka. känner mig riktigt olycklig. jävla sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0