Lina-Produktivt!

Rickard och jag bestämde för typ aslänge sedan (när vi var klara med Harry Potter filmracet) att vi skulle se alla Sagan om ringen filmerna nån dag. Den dagen är idag! Nu är klockan 20.47 och Rickard har fortfarande inte kommit. Jag kollade längden på filmerna och räknade ut att om han kommer hit vid nio nu så är vi klara runt 06.00 imorgon. Vi får leva på kaffe, ostbågar och chips. Jag har dessutom ätit massa lakritsmuffins som jag tvingade farmor att baka.


Någon som har nåt svar till varför alla karlar är så jälva sega?? (Och jaa.. jag bestämme att svordomar är mer än OK i denna blogg)

Kommentarer
Postat av: Kalle

Alla är inte lika sega vettu. :P

2009-08-01 @ 12:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0