Lina-meh.. ???

Hur tjuvingen (yeaah come on frida!!) kan hon vara så morgonpigg? Och vem tusan tinar hallon i mikron?? Jag vaknade precis och klockan är 11.. Men det är inte första gången jag vaknar idag, med en hund och en katt som tar upp hel sängen blir det en rutin att göra det.

Taggar iaf med Daft Punk - Around the world. Det är ju helg nu! Alla andra är lediga också:D

Ikväll ska vi grilla och ha kubbturnering hemma hos mamma med syster, Kina, Bella, William, Sebastian, Nicklas och Rickard.

Angående Rickard! han kom igår! Vid tolvslaget... Vi såg iallafall en film och sen kollade vi parodierna på youtube o skrattade så lågt vi kunde för att inte väcka pappa:P

Nu ska jag gå upp och lägga mig i sängen och tjura ett tag till, jag är ingen morgonmänniska alls!
Sen blir det en springrunda och förberedelser inför kvällen!

Kommentarer
Postat av: bella

haha, skönaste bloggen på länge!

ser fram emot ikväll! woho :D

2009-07-31 @ 13:11:54
Postat av: drunkard

Men jag har ju redan betalat för porren.

2009-07-31 @ 17:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0