Lina-Angående städande karlar

Hmm... Jag håller med Frida. Just nu bor jag ju hemma hos min pappa som är bäst på att fixa alla sorters problem men inte städning. Dock är han asbra på att laga mat när han väl gör det!
Apropå laga mat, Lukas säger jämt (när han inte vet vad han ska säga;-)) att jag ska gå och ställa mig i köket för det är där kvinnor hör hemma! dessutom fick jag denna bilden av honom idag:


Han tyckte den var jätterolig...









Och ska jag var ärlig tycker jag det oxå:D hahahahahaha!

Btw, klockan är nu 21.31, fortfarande ingen Rickard, men ja får sms om hur snäll jag är och att han kommer strax... Betyder det att han dissat mig?:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0