låt mig presentera..

Den ena halvan av MyNinjaStyle... Nämligen mig, Frida Amanda Josefine Söderquist! 21år, boende i Norrköping. Men härstammar från landet i söder, Skåne.

Lina tog bloggens oskuld. men vi vet ju alla att det bara blir bättre med tiden.

ja, mitt första inlägg och jag lyckas redan dra paralleller till sex.

Jag vet inte riktigt vad ni ska förvänta er av denna blogg, men med både mig och Lina så kan det ju inte bli något annat än underbart.

jag lämnar er med det så länge, och hoppas på att denna blogg kommer bli mer välbesökt än den gamla jag hade, som jag råkade döda. den hade som mest 8 unika besökare på en dag.. och då var jag stolt!

This is MyNinjaStyle:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0