Frida - Tack Lina!

nu tror alla att jag är en fegis så jag måste utveckla Linas förra inlägg..

Nattfjärilen var overkligt stor! och det va en mördarnattfjäril. Jag dödade den 5gånger innan den dog.
Och Lina var inte till stor hjälp. Hon skrattade bara åt mig hela tiden.
det va filmfodralet till Wilhelm Mobergs Utvandrarna som fick vara mordvapen.
Monstret flögrunt och krockade med allt. Det lät som en jävla pingisboll när den slog i saker.
och ja, jag va jävligt rädd. och ja, jag är en fegis.

Det är inte alla som börjat gråta av skräck i spökhuset på gröna lund.
iallafall inte när de är 20år.

Kommentarsoskulden är tagen. av anonym. men jag vet allt vem det är!
och ni kan bättre.. som jag beskrev innan.

det blir många inlägg såhär på bloggens första dag.
jag har ångan uppe. dansar runt i lägenheten. det är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0