Frida - Jultomten finns på riktigt!

Jag är inte morgonpigg.. men med tanke på att jag annars bara äter sallad så är min frukost lyx!
jag äter sallad till lunch på jobbet och sallad när jag kommer hem.

idag var jag nästan fullbokad. klippte ett par riktigt trevliga människor.

i bilen på väg hem halsade jag en cider.

sen mötte jag upp Camilla, vi shoppade snabbt och jag kom precis hem.

Ska ta med mig en cider in i duschen snart.

det kanske låter alkis, men hey.. det är bara fredag en gång i veckan!

Hörs när jag är mindre skabb och inte har främmande människors hår över hela kroppen.
ibland hatar jag att vara frisör.. man har till och med hår i bh:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0