Sara - Gästbloggare

Jag har vunnit. I Tv-spel alltså. Vi slogs, vi skrek och jag vann.
Nu sitter Amanda o spelar för egen maskin. Det e lite mobb offer varning på oss tre, men vi trivs iaf i varandras sällskap :) Mina bästa, Frida och Amanda.

Jag hoppas fortfarande på att Frida ska sällskapa med oss på Nyårsafton, funderar allvarligt på kidnappning. Vår grupp blir lixom inte hel utan Frida. Vi behöver varandra, vi tre. Det blir lite mer match, alltid lika spännande, alltid lika roligt.
Frida-Katten
Amanda-Jesus
Frida- Kaffebryggaren
Amanda-Mormor
Frida-Vit chokladlikör
och så jag, - alla
- ( betyder emot för den som inte riktigt hängde med i galoppen )

Frida säger game on, jag säger go for it och Amanda tycks vara den som spelar. Ingen vinner för tillfället. Men alla är med.

Förresten, har ni hört att Frida och jag ska flytta till London ihop? Nej, jag tänkte väll det. Men det ska vi. Och vår hund ska heta Lufsen och sekten ska promenera varenda dag. Precis som i somras. Nu tycks jag vara den i sekten som hållit igång, men älskade Frida jobbar istället. Jag bara går och går, det e jag och duracellkaninen. Så ni vet.

<3 Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0