Lina-You aint happy unless you have a bubblemachine around you when you walk.

Jag är inte bara popen personifierad, jag är även morgontröttheten personifierad!
Idag var det volleyboll/fotbollsturnering och jag iddes verkligen inte gå upp!

Därför håller jag på med en morgonspellista på spotify som heter "morgonkaffet"

Fick hem FFXII idag:D gissa om jag inte gjort något annat....

Nicklas flyttar även in just nu! Pojkarna är iväg och köper bokhylla till Jocke och fyller en släpkärra med NIcklas grejer, han skulle även fixa draperi och skohylla till "våran" lilla hall (japp, han har storslagna planer...) Han tog även med sig vinglas eftersom han sett att ja dricker vin ganska ofta, fast då i dricksglas eftersom jag inte tog med egna vinglas.. Han tog även med sig kaffekoppar, två av varje. För det är bara han och jag som dricker kaffe av oss tre.. Så söt så;)

Imon ska jag påbörja arbetet med en svart, puffig skinnkjol och en varm vinterparkas! Samt göra färsigt min tunika till julshowen..


Har sett massa "my name is Earl" nu senaste tiden.. o kan bara konstatera att jag älskar Joy!!! Hon är ondskan personifierad och helt underbar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0