Lina-Och ibland känner jag att jag vill vara en liten del av något väldigt stort...

Jag saknar dig, Jasaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardig!!!!!!!!


Jag saknar dig verkligen, alltihopa med dig, men jag säger det inte högt. Istället fortsätter jag förneka det för mig själv genom att försöka glömma att du, vi, existerade..

Kan jag deleta mitt liv tack? Börja om på nytt, på ett blankt papper?


Det råder kreativt kaos både i mitt huvud och på mitt och jennys arbetsbord.

Plnering för kommande vecka (fram tills onsdag)
*Göra överdelen till andreas klänning samt prova ut den.
*Sy ihop de 4 tröjorna, fålla och dekorera utefter skissen.
*Städa rummet, byta lakan, damma och dammsuga.
*Göra färdigt och dekorera pepparkakshuset till tävligen i skolan med laget..

all work and no fun vill säga..

Nu blire ett glas mjölk, måla naglarna och sen tillbaka till sysalen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0