Lina-Ballerina

jag saknar min Hurricane så galet mycket. Tänkte göra ett litet anonucement (stavning??) här på bloggen:

Frida. mitt hjärta, min glädje, min lycka. Skulle du vilja fira nyår med mig? Vackra klänningar, höga klackar, fin mat, fuskchampange (fast vi kallar det riktig champange) glitter och raketer?


Mina nyårslöften (hittils) för kommande år ska bli att:
*Lyssna mer på musik.
*Ta minst ett kort varje dag som beskriver känslan just för dendagen och lägga upp här på bloggen (måste dessutom börja skriva oftare..)
*skaffa en riktigt fin kalender eller anteckningsbok och fylla den med fina saker jag ska göra<3

Mitt 2010 ska bli aningens vackrare än dom andra åren, varför? Tjaaa... varför inte helt enkelt?

Bonjour!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0