Frida - You know how I do.

Idag färgades mitt hår klart. håller på att ladda kameran så det blir kanske nån bild sen.
Det roliga är att jag inspirerade 2 av 3 kunder idag med den. (den tredje var en kille ;)


Mina dagar kantas just nu av guld och kaos. jag känner mig otrygg och trygg. glad och ledsen.
Orolig. Jag har inte riktigt kontroll.
Men jag vet att jag inte är ensam. och det hjälper!

Imorgon är det after work. Vi ska förfesta i salongen, sen äta och efter det blir det nog Harrys.
I Linköping.
Så vi får se var jag ska sova. eventuellt drar jag hem med sista tåget.


och HOPPAS tove åker ut. jag hatar henne. örk!

Kommentarer
Postat av: sara

Vilken trevlig blogg du har ! :) Om du vill kanske vi kan följa varndra med bloglovin? Ha en bra helg !

2009-12-04 @ 21:06:09
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Postat av: hanna

vem vill du ska vinna hela idol 2009? :)

2009-12-04 @ 21:22:57
URL: http://musiciseverlasting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0