Frida - We're so much better off than them

Idag mår jag mycket bättre. sovmorgon och fick sluta 19 ändå! underbart!
det var lite julafton på salongen också. vi fick produkter där förpackningen var söndrig och sånt! Så nu ska jag snart fixa en hårinpackning :)

Jag, Bea, Lena och Marie pratade snusk. Nån sa knulla varpå jag utbrister: Vuxenkramas heter det!
Alla tror att jag är pryd ;) Ehehe.

Fixade också så att jag har ledigt måndagen efter london, drar ju dit i januari igen!
Ska försöka fixa så att jag får ledigt 4e januari med. det vore lyx med 3 dagars ledighet i rad!

Och älskade Lina! Jag saknar dig massor! Hoppas att vi kan åka på massor med festivaler närsta år! Siesta och Hultan! (Kent, familjen, shout out louds, maskinen klara för hultan)
Men nyårsafton har jag tyvärr redan planer. Men man vet ju aldrig vad som händer. annars måste vi ses snart.
<3


KÄRLEK!

Nu ska jag kolla vidare på idol! (Tur att Bajs-Tove åkt ut!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0