Frida - Vinterns korta dagar är långa i år.

Gårdagen var jätte bra! Först klädde jag på mig 2 strumpbyxor och sen ett par leggings, så att jag skulle slippa frysa. Sen fick jag som tur var skjuts hem till Pelle där vi skulle förfesta. Vi tog det mogna beslutet att ta en taxi till hugo, för det var svårt med snö och klackar!

På Hugo dansade vi och hade roligt. En gammal kund sa att jag var den bästa frisören på frisörgänget, och en annan gammal kund höll en kärleksförklaring till mig. Kallade mig sötnos och sa att det spelar ingen roll hur jag har håret för jag har så vackert ansikte. haha!

Jag har sovit länge idag. mobilen började ringa kl 12. jag vägrade svara. men jag har pratat med familjen nu.
Jag vill hem till skåne.

3 långa arbetsdagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0