Frida - Va, sa du analpiercing?!

Den titeln lockade er lite va? Lena hörde fel idag. Bea sa navelpiercing.
Annars har jag skuttat runt i glitter idag. dagen före lucia ju :) Även granmössan och tomteluvan i lack har fått visas upp. gjorde örhänge av en liten julgranskula.

Sen bestämde jag och bea att på nyårsafton ska vi vara party på jobbet. jo, jobbar till14.
Vi ska ha klänningar, klackar, glitter i håret och vara sminkade till fest.

Sen sa vi också att vi ska inte "jobba", vi ska bara sitta och dricka champagne och se snygga ut!

Idag vet jag inte vad som händer. ta det lugnt. imorgon ska jag sova ut för första gången på flera veckor!
det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0