Frida - underbart!

Igår fick jag en julklapp. av kunden som tyckte att jag va helt fantastisk. för att jag är så gullig och gjorde henne så fin. Jag blev helt rörd! och det är inte ofta!
Sen lekte jag med vikki. Skulle sova tidigt var planen, men då väcker han mig. så det blev sent. men jag överlevde dagen med bravur!

Sen kom mina fina flickor sara och amanda hit. Bondekväll, sen game on, som sara berättade om! (hon van en gång dock) Men det var starkt jobbat. jag är ju bäst i världen på super smash bros.
Vin, likör, skrik, skratt, och allt sånt underbart som gör livet bra.

För annars är det kaos just nu.

Och just det! En kvinna ville fixa ihop mig med sin son idag! HAHA! och igår ville en kille att jag skulle kidnappa honom och ta med honom hem. Eh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0