Frida - tommy ftw

Idag fick jag så sjukt mycket komplimanger att jag blev helt tyst (det blir jag inte ofta) och jag blev säkert sådär röd i ansiktet också.
Det var inte bara min färgning/klippning som fick beröm. Utan jag som person! :O Ojojoj! Jag är tydligen en helt fantastisk människa som man känner sig trygg med. (när jag fixar håret) Jag är trevlig, har social kompetens och gud vet vad! Jag var dock snabb att påpeka att jag är en sån människa man antingen älskar eller hatar. Det finns inget mellanting och de flesta hatar säkert mig.

Bäst idag var när klockan blev 5, inga mer kunder. Jag och Bea städar med tommy körberg - o helga natt på max volym. det var mäktigt!

Nu tror jag allt att jag ska ställa mig i bostadskö. Nämen, ska jag flytta igen? 7 mån på samma ställe är ju nästan rekord så det börjar bli dax. men mer om det en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-15 @ 20:18:51
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0