Frida - The time has come for colds and overcoats.

- 80kr för en plastbit! Underbart!
- Men det är ju kvalite
- Mhm.....

Jag köpte ett sånt skydd man sätter på skärmen till min ipod touch. jäkla överpriser.

Och jag hatar att det är så halt! igår höll jag på att ramla 3ggr i rad. verkligen. så fårt jag fick fotfäste så halka jag igen. det såg nog sjukt ut. Allt är trädet vid stationens fel. den gör så att trottoaren är helt sne. det i kombination med slask... jag borde starta en facebook grup.. : "TRÄDET VID STATIONEN SKA DÖ!"

Idag höll jag bara på att ramla en gång. men det var sjukt nära. och jag flaxade med armarna som en fågel som vill lära sig flyga. eller snarare som en fågel som brutit vingen och vill flyga ändå.

Bambi, släng dig i väggen. du är inte sämst på is. den titeln är min.

Kommentarer
Postat av: sofia

"fårt" haha. föresten, strumpor på babyavdelningen funkar bra som ipodskydd också. ;)

2009-12-29 @ 22:52:16
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0