Frida - Stjärnfallet.

Igår efter en ganska tråkig arbetsdag så åkte jag hem till Viktor. Vi har umgåtts i över 1 år men jag har aldrig varit hemma hos honom. Han körde bil, jag var rädd.

Sen spelade vi wii, jag gosade med hunden och katten och så såg vi film.
Imorse gick vi till postlådan typ 100ggr, men det fanns ingen post. Anledningen var att vi skulle se Håkan dvdn som vikki beställt. men det sket sig.
Det slutade med att vi somnade en stund till istället.
Sen kunde vi sett alcazar live, men det sket vi i. åkte till norrköping och handlade ute i ingelsta istället. jag ville ha mer pärlband till min julgran. sen provsatt vi soffor i en affär också.
Sen käkade vi, kollade på bonde söker fru och lite sånt.

När vi gick till tåget nu ikväll när vikki skulle åka hem så kollar jag upp på himlen och POFF! ett sjukt vackert stjärnfall. det var fint.

Nu borde jag bädda sängen, hoppa in i duschen och sen sova. men inte än, för jag orkar inte :D Har fortfarande resterna av gårdagens smink på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0