Frida - nyårsafton.. bring it on!

Jag har:
*duschat
*tvättat håret
*peelat ansiktet
*rengjort ansiktet
*rakat ben, armar och så
*satt i en natt inpackning i håret.
*Målat naglarna, till och med tårna.
*Smörjt in mig.

Varför nu allt detta då när jag inte ska ut och vingla? Jo, så som man spenderar nyårsafton kommer man ju spendera nästkommande år. jag tänker spendera det hel och ren! :D
Hade typ 7 erbjudande om saker att göra på nyår. men jag ska hem till Vikki och ta det lugnt bara :)

Nu ska jag bara ta på deodorant och parfym och sen krypa ner i sängen.
Ja, jag tar på det varje kväll. det är betydligt mysigare att krypa ner i sängen när man luktar gott ju :)

Kommentarer
Postat av: sofia

"och så" ;)

2009-12-31 @ 12:49:55
URL: http://sufaja.blogg.se/
Postat av: Niffe

Hoppas året har vart bra för dig! Ha en skitbra nyårsafton :) KramPuss /Niffe

2009-12-31 @ 13:07:33
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja. jag menar inte "också" om det är det du tror. utan mer "och sånt"

2009-12-31 @ 15:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0