Frida - När jag hör din röst.

Jag har sett New moon nu. Den var bra. men boken är mycket bättre. de som är team Jake, har helt enkelt inte läst boken. jag gillar inte jake, verkligen inte. dessutom är han sjukt ful. så det så.

och jag är trött på att vara fattig!
Det finns en fond, "Rädda Frida fonden" heter den. är ni intresserade så kan ni ju alltid lämna en kommentar så berättar jag var ni kan skicka pengarna!


Lina! leka nästa helg? jag är ledig lördag och söndag! (för en gångsskull!) Jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: sofia

boken är tusen gånger bättre. och ja. haha, så jävla sur på jacob hela den boken. men han har faktiskt rätt het kropp, filmjacob ;)

2009-12-13 @ 13:19:21
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0