Frida - Lördag?

Ojoj. hade en riktigt trevlig kväll igår. Förfestade med emmie och sofia hemma hos anna. sen drog vi vidare till en annan förfest. Björket var björket. hade helt glömt hur dålig musik det var där. men det var trevligt att träffa folk man hade glömt fanns :)

På vägen hem åkte vi till korv erik. godaste kebabeb i hela världen! Verkligen! (tydligen tappade jag ut pommes i bilen) haha.

När jag kom hem så babblades det massa i telefon, så jag kom i säng sent. upp vid 11 och försöka vakna till liv.

Morfarkladden fyller år idag, så dagen tillbringades i olofström. god mat och många skratt. min familj är verkligen sjuk i huvet. även om de försöker få det till att det bara är jag som är det.

Nu ska jag jobba lite. klippa och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0