Frida - Kirby<3

Idag var det massor att göra på jobbet. han bli arg både en och två gånger.
Sen kom jag hem, och direkt dyker finfina flickorna Sara och amanda upp. dey blir bonde söker fru, paradise hotel, lite oskyldigt dömd och nån film. lite aqua musik på det och skitsnack.

Sen ser amada mitt älskade game cube! Det blev fullt krig i först mario kart. där jag jann alla matcher utom en. men inte när det var battle, då kom jag hjälplöst sist, faktiskt. tro det eller ej.

Sen blev det super smash bros istället. och jag ljuger ju inte när jag säger att jag är bäst i världen på det! jag whopade ass helt enkelt! (försvenskning av engelska ordet whop)
Så nu fick jag lite uppvärmning inför mitt och vikkis super smash bros mästerskap som kommer äga rum vid årsskiftet. Jag är helt säker på seger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0