Frida - I'm an addict for dramatics.

Jag hatar sj. tåget var försenat med 2 timmar igår. det betyder att jag satt i ett skitet tåg i 5h. Som tur var mötte vikki mig på stationen i norpan och bar 1 av mina 5 väskor. en sån gentleman!

Sen kollade vi på John Tucker must die och sånt. Sen var det bara att kura ihops sig under mina 3 täcken i min svinkalla lägenhet. vaknade halv 5 av att jag var iskall. vikki hade då snott alla täcken. schysst!

Idag var det en ny tjej på jobbet också. hon verkar trevlig. Jag och Bea bestämde att vi skulle försöka fälla Lena så många gånger som möjligt. jag körde knät i hennes knäveck 3ggr så att hon nästan föll. det var skoj.
Undra vad vi ska göra för nåt imorgon :)

MAtlida ringde nyss. jag hade köpt hem mat, för jag ska göra ett nytt försök i köket. dessutom har jag införskaffat äppelvin som jag skulle förtära för att bota min källarskräck. orkade inte tvätta idag dock. så jag bjöd över matilda på vin och mat. om det nu går att äta villsäga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0