Frida - I give and I give and I give and I give and I'm still lost and hurt.

Åh, jag har haft en sjukt trevlig kväll.
Matilda kom över, jag lagade thaimat, vi pratade skit, matilda berättade om sitt nya projekt.
Vi planerade vårt projekt: Ett herrans hipp happ, Ja, det kanske är galen humor. Ja, det kanske bara är vi som förstår det, Ja, det är underbart. Haha, sätt ihop två hjärnor med sjuk humor så kan det ju inte bli annat än bra!

Vi åt maten jag lagat, och såg på Lejon kungen 3. Maten var jätte god. jag kanske inte är useless i köket! Och mja, min älskade vhs film gav upp efter en 3e del. Men ändå.

Sen såg vi silent library. Det är humor helt på min nivå. inget klår dock när en kille fick bajs i munnen. men det är så sjukt underbart.!

Vi pratade även om att söka till kanal 5s nya dejting program:
Dejta i totalt mörker
I Dating in the Dark får tre killar och tre tjejer chansen att träffa mannen eller kvinnan i sitt liv. Med en twist - alla dejter sker i totalt mörker. Är kärleken verkligen blind eller är utseendet viktigare än personligheten? Det visar sig när de slutligen får se varandra.

SAMMANFATTNING:
Thaimat+vin+Matilda+silent Library+ 1/3 Lejonkungen 3= Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0