Frida - Ditt blod är så varmt mot min arm, är du sjuk?

Sådär, julfriden är räddad! Har köpt julklappar till alla i familjen nu! Syster, broder och lillasyster är lyxigast. Bror får 2st systrarna 3st.

Känns skönt!

Sen så gick jag motvilligt in på landstingets hemsida. såg att man kunde vaccinera sig mot svinis till kl 20.00.. jag hade egentligen inte tänkt göra det. men jag vet att mamma vill att jag gör det.
Så med tunga steg gick jag mot bussen och försökte komma fram till anledningar att vända.

Sjuksköterskan gillade mina skor. Jag satt och väntade max 5 min, sen var det dax.

hon kollade på mig och konstaterade: Du är rädd. Det var inte ens en fråga.
Man ser sånt så tydligt på mig. Benen vek sig när jag skulle sätta mig på stolen. jag är rädd för en fesen spruta, men att tatuera mig och pierca är inga problem.

iaf, jag överlevde och inväntar nu både smärta, feber och bonde söker fru kvällen.
lite frukost också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0