Frida - är hemma igen.

Gårdagen började med att jag fick utlopp för min kreativitet. Hade två färgningar, mor & dotter. Dottern hade jag klippt av håret på tidigare i veckan och nu var det mammans tur att offra sina längder till förmån för en kortare coolare frisyr. Jag tog bilder på dem, får se om jag visar sen.

Efter jobbet så började vi fixa oss och förfesta i salongen, sen gick vi till kniv & gaffel och åt. Jag drack glögg(!) och åt nån olivröra (!) på bröd. Drack massa grekiskt vin också. som Kostas betalade :D
Efter 2h på resturangen med massa skratt och prat så gick vi tillbaka till salongen där förfestandet trappades upp. musik, cider, skratt!

När klockan blev 22 drog vi till Harrys, men jag och Bea kom inte in. 23års gräns. då gick vi till krogen bredvid, där vi inte ens behövde visa leg. Och man kan gå till harrys och en annan klubb igenom den. alla sitter ihop. Så fail för harrys. segern var vår.

Vi dansade, skrattade och hade en sjukt rolig kväll. Alla bjöd på sig själva, fuldansade och sånt :)

När klockan blev 01.30 satt jag mig på tåget till mjölby och blev uppmött av viktor. Jag cyklade jäkligt bra. (jag var trots allt inte så berusad). Vi kollade lite på tv och sov till kl 14.

Upptäckte att det är kallare i norrköping än i mjölby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0