Lina-Va Tjyvingen!:D

Frida, inte tusan tror ja jag smäller upp datorn och börjar blogga så fort man kommit till Den Saknade? Två veckor kändes alldeles för länge. Nu däremot är han på jobbet och jag kan berätta lite om gårdagen.

Jag åkte buss och tåg i fyra timmar... Det var varmt ute och mitt hår såg ut som skabb, men eftersom det var varmt som satan kunde jag inte ha min mössa/lifesaver... Sista tåget var helt klart värst, fullpackat, ingen lyft och ingen ac.. Svetten typ rann om mig när jag kom fram och jag hade ändå bara suttit stilla! Lagom fräsch när jag hoppade av sedan..

Vi gick och åt glass och köpte nötter på en asmysig kioskliknande grej, kommer inte ihåg va den hette men det var jättefint:D

Vi hoppade på ett tåg igen... Och hamnade i En liten håla utanför, fast en ganska trevlig håla, tycker jag iallafall!
Efter massa pussar och lite majs;) blev det en dusch och en kvällspromenad innan vi somnade som stockar!
En väldigt trevlig dag tycker jag!

Idag jobbar Lukas, jag sitter hemma hos honom och läser bloggar. Vaknade precis och ska snart hoppa in i duschen och börja göra mig iordning tills han kommer hem, då bär det av på partaj i Helsingborg!


Får väl se om jag hinner uppdatera mer idag, annars lovar jag försöka imorgon;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0