Lina-Sätt att förfölja dig på

Tisdag, jag har varit vaken i över en timma vilket är rekord för mig denna sommaren! Jag är på bättre humör idag iallafall, nya dagar borde komma snabbare..

Jag behöver handla lite grejer till skolan, typ en filofax! Fatima ville att vi skulle åka till Jönköping men idag kom jag på att när vi ändå är igång och åker kan vi ju lika gärna åka till Norrköping! Först shopping och sen möta Frida! Låter inte det som världens bästa idé??

Har förresten upptäckt en ny cool konstform (de som känner mig vet att jag pluggade mycket konst på gymnasiet) kalla mig efter men jag har inte sett det förr....





Förresten, jag har tappat bort min egna kamera (som ändå är askass...) så det blir inga "egna"bilder på mig förräns jag hittar den...


Nu ska jag dricka te o byta om och börja packa, jag flyttar ju om två veckor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0