Lina-Ramlar

Om det är så här att plugga ska jag aldrig sluta läsa vidare! Parkhänget blev underbart, massa människor kom med vin, musik och lite gott att äta på. vi satt invirade i filtar till halv tio och gick sen hem till mig för lite efterparkenfest. Halv fyra kom jag i säng!

På fredagsförmiddagen fick vi pyssla i sysalen, vi skulle sy nåldynor till den vi har bordet med. Jag fick sy till Jenny och det blev en rund boll med ansikte och en stoooor rosett på huvudet! Jag fick en rosa med svart spetsarmband och texten "How U Doin" ^^ Jenny är bra!

När jag kommit hem fick jag reda på att varmvattnet kommit tillbaka och jag fick sova ut. Tog en dusch och sen bar det av till internatet. Först hemma hos Jenny där jag kom på att jag glömt plastglas så jag fick låna hennes kåsa (vi har fått kåsor ifrån skolan, vattenflaskor och USBminnen fick vi också.) OCh sprang runt med den och en box med vin hela kvällen! Själva förfesten hade vi i Hannas rum innan vi begav oss till Häggen och sen till the playboy mansion, Granens uppehållsrum. Jag fick en jättestor tekopp av Simon att ha istället för kåsan, johan tyckte antagligen att jag behövde mer vin för jag fick typ en halv flaska av honom..

Vi hamnade i Mickes säng några styckna och pratade massa innan ja i ösregnet begav mig hemåt. Kom hem dyngsur, bytte om till pyjamas, pratade lite med resten av människorna som bor här och dom som skulle sova över innan jag kröp ner i sängen.

Vaknade vid tolv idag, gick ut i köket, mötte Staffan och hans kompis som sov här där. Och även tre styckna nya inneboende:D Staffan hade i nattens ösregn hittat tre kattungar på gatan härutanför och hade inte hjärta att lämna dom där. så dom små lurviga liven ligger nu i soffan i Sofias filt och snarkar!

Nu ska jag få i mig lite mat och sen duscha och ta på mig myskläder, ikväll blir det filmkväll:D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0