Lina-OMG!

PAAAAAUUUS!!!

Suck!

Ja e helt slut, men har packat typ allt nu, alla kläder är nerpackade, det blev tre sopsäckar, två stora resväskor och tre såna där stora "badväskor".. Hur tusan ska jag få plats med allt??? Mitt rum är på 10 M2!

Prylar har ja dock inte så mycket med mig.. I mina termer iallafall! Haha!

Frida packar till Way Out West.. Jag vill också dit! Timo kommer dit ju!!!!

Planering inför morgondagen:

*Packa det sista och gå igenom det som är kvar om jag glömt något.
*Köpa något som bleker håret (blekning eller avfärgning, helst avfärgning)
*Lämna Selma hos mamma (hur fan ska jag klara mig utan selma!?)
*Lämna mammas filmer och hämta mina egna.

Planering inför fredag:
*Färga håret
*Tvätta
*Packa bilen
*Åka till Blackstad (Malou, Jennie, Sophia) och sova där till lördag!

Jag är taggad nu! Det kommer bli hur kul som helst att bo ihop med Sophia! Och jag längtar efter att träffa de andra vi ska bo med och min nya klass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0