Lina-Kom K

Hamnade på Internatfesten igår trots att vi inte var så taggade för det, men jag ångrar inte för ett ögonblick att jag följde med! Träffade ashärliga människor och fick massa Kentlåtar uppspelade för mig på gitarr av en vänlig själ.

Skolan började tidigare idag med en samling i sysalen, jag har kommit in i klassen mer nu och har börjat umgås mer med några av dom. Det känns jättebra, igår blev jag medbjuden på innebandyspelande ikväll, får se hur myket jag orkar:P och idag efter skolan gick jag och Jenny ner på byn och kollade in alla loppisarna och secondhand butiker här, för det kryllar det av! Vi bestämde även att vi skulle ha filmkväll på internatet någon kväll snart.

I helgen är en vinkväll planerad här med ost, kex och lite frukt.

Nu lagar Sofia mat (spagetti och köttbullar.. sjukt gott ju!) till mig och Viktor som nyligen är hemkommen från Frankrike.

Ikväll ska vi ta det lugnt och vila upp oss inför veckan och helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0