Lina-If I don´t write this song someone I love will die.

Idag var en bra dag! Fika med mamma och Emma-Lee i stan och så var vi på hela tre olika loppisar! Efter det lämnade jag mitt nintendo 8bits till Gurra och åkte och handlade till kvällens planer.

Kom hem, sov en stund.

Erik kom och väckte mig, kröp ner jämte mig och satte igång ett nytt svampbob avsnitt, jag gick och tog en alvedon o gnällde medans han övade på startrek hälsningen.

Vi åkte ut till Hanna i Hökås och gjorde världens godaste tacopaj! Kollade på Paris Hilton my new BFF och väntade på golfspelande Rickard. sen satte vi igång sista Sagan om ringen filmen. Hela fyra timmar satt vi där, fast vi flummade mest och vi kom fram till att om Rickard fått leva ut alla sina drömmar så hade han varit utanför i dagens samhälle. Han vill ha ett svärd och kunna tala alviska och svartniska..

Vi kom fram till att jag INTE vill stå längst fram i kriget och vi övade även in startrek hälsningen så nu kan vi alla fyra göra den med båda händerna!

På hemvägen körde vi över en mus.
Nu ska jag se mer svampbob och sova.


Svampbob is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0