Lina-Icke taggad!

Jag är sjuuuuuuukt trött! Efter sävsjöfestivalen igår sov Benjamin över hos mig, vi satt uppe typ hela natten och pratade viktiga saker. somnade klockan fyra på morgonen. Sen väckte han mig med kuddkrig klockan åtta idag på morgonen.. Behöver jag ens säga att jag var irriterad;-)?

Sen ringde vi hit Mattias, Hanna, Sandra, William och Sebastian och gjorde massa pizza och försökte se film. Visst fan är det otroligt att jag har fyra dvdspelare men inte en enda som fungerar!!?? Haha! Vi hade planerat se "Sunes sommar" men den fungerade inte så det fick bli "Monsterhouse" efter att vi kopplat om och testat allta spelarna...

Nu har dom åkt hem, jag är trött och ska sova en sväng i soffan innan Erik och jag ska umgås. Alla andra ska till Ekbacken. Men det är mest skabb där och vi kände att vi inte var skabb..

Jag saknar Lukas och jag saknar Frida massa! Det är inte bra för mig att bo här längre...


Förresten! Dom som brukar SMS´a och MSN´a med mig borde lägga märke till att jag stavar ordentligt här på bloggen! Med stor bokstav där det ska vara och hela ord!


Applåder till mig!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag är djupt imponerad över din stavning och grammatik. You go girl! Gärna på MSN också. ;)

2009-08-01 @ 23:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0