Lina-Girls who are boys who like girls who are boys

Ännu en bra dag på Folkan! Vi hade vandring i Gamleby idag. Det var inte alls lika tråkigt som jag trodde det skulle vara! På eftermiddagen fick vi bekanta oss lite med symaskinerna och hämta ut våra mönsterkonstruktionsböcker! Spännande! Vi bestämde även för att vi skulle dra med oss så många som möjligt och dra till parken (Unos park) för att tvinga Jompis att spela gitarr. Så jag har nu varit på systemet och köpt mig en box med vin jag tänkte skulle räcka hela helgen (jag ska fan inte dricka mycket på aslänge nu...) och en flaska till Erika också.


Jag tycker det är jättekul att ha träffat så många nya vänner snabbt! Härliga, roliga människor som jag gärna umgås massa med! Men... jag saknar ändå en del folk nere i Vetlanda.

Rickard! Lova att du drar med dig Hanna och kommer och hälsar på snart!!

Nu ska jag göra kaffe och hoppa in och ta en kalldusch! Snodde btw "tvätttiden" (ingen bokar här..) av tanten som bor här. hon hade slängt i kläderna och tvättmedel o allt men inte satt igång den och jag behövde tvätta tills ikväll.. Får se om jag överlever dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0