Lina-Första skoldagen!

Nu var alltså första skoldagen avklarad:D

Jag var sjukligt nervös men klarade det galant tycker jag. Klassen verkar helt OK också faktiskt, bara några som inte pratade så mycket.. Men det kanske ändrar på sig! Dom kanske var lika nervösa som jag?

Nu har Sofia och jag varit ute och gått en långpromenad uppe på ett berg och ätit lite. Snart blir det kalldusch (eftersom varmvattenberedaren är trasig..) och sen ett eller två sex and the city avsnitt innan vi beger oss upp till internatet för lite fest! Fast vi är inte riktigt taggade för det så det blir kanske bara hemmakväll iallafall.

Hade jag haft bättre teckning här uppe hade ja bloggat mer, men nu krävs det massa tålamod för att ens kunna göra någonting med både mobilen och internet! Frustrerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0