Lina-En annan typ av disco

Igår var typ världens slappaste dag! jag sov tills Johannes väckte mig vid 12 med ett sms, gick ju och lade mig klockan sex på söndagsmorgonen så lite slö kände man sig ändå, men det var tur för pappa och sällskapet var på G. Dom hade med sig massa koppar och tallrikar och en ny osthyvel eftersom våran är så sjukt kass.

Idag fick vi börja arbeta på riktigt i skolan, starta med våra grejer vi vill göra, det är nämligen helt fritt! Lärarna är också helt annorlunda mot i gymnasiet, här hör man typ "men vad tyst det är här! Kan ni inte sjunga lite?" och "Idag är det så fint väder så vi ser till att vara ute idag!"

Imorgon ska jag ta med lite grejer som jag lovat folk att laga, dessutom tror jag att Lukas kommer också!!!

Snart kommer Johannes hit, vi ska nog dra oss till utomhusbion om vi orkar.. Annars blir det bara te och film härhemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0