Lina-Du kan inte svika din bästa vän och samtidigt bli bra på att sjunga

Lina<3Guldgossen:D Nu finns han även på spotify! Hela albumet!!!!

Jag hann inte riktigt blogga igår och ber om ursäkt för det. Direkt efter skolan bar det av till vattnet o kanoterna med några klasskompisar, va ashärligt att sitta i solen o guppa i en kanot med en flaska vin vi alla delade..

Efter det väntade jag på varmvattnet som skulle komma tillbaka då, det behövdes en ordentlig dusch efter paddlingen! Men inte kom det nåt.. Så jag skickade till snälla Jenny och fick låna deras dusch på internatet, sen stannade jag kvar där och satt nertryckt i en soffa med typ 15 andra o såg på film!

Nu ska jag gå iväg till skolan igen (älskar att säga det...) Idag ska vi på vandring i Gamleby och upp på berget!


Och Frida! Jag älskar dig också! Går inte förklara men vi funkar verkligen bra ihop! Alla mina minnen från sommaren är förknippade med dig! Ses snart igen!! Lovar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0