Lina-Back in buisness!!

Yeeeey! Jag är tillbaka och jag vet att många är glada för det (hehe....)

Jag har sovit typ hela dagen men nu är jag på shoppinghumör! som vanligt typ... Därför blir detta ett inlägg om mina nya cravings!

Jag har i en vecka väntat på den förgjorda hårfärgen jag beställde, dom som äger företaget (silverbullet.se) går inte få tag på, jag har skickat tre mejl men dom svarar inte. så jag skickade ett till och bad dom avbeställa det.. Skickar dom iallafall så borde jag ju då kunna skicka tillbaka gratis med tanke på hur kontaktbara dom varit? Det konstiga är att jag beställt därifrån innan och aldrig haft problem med dom..

Jag beställde iaf samma färg fast från ett annat företag (shock.se) och beställde då också en röd mascara (fatta va coolt egentligen om ja lyckas få samma röda färg på håret lixom!) och ett storpack nitar. Tänkte jag skulle pimpa lite skor och byxor bland annat, OK, nitar på byxor låter astöntigt men jag lovar! Det kommer bli asnice..

Apropå skor.. jag letade efter ett par billiga remskor på skopunkten ja kunde pimpa med mina nitar och råkade också gå in på Din Sko´s hemsida. Och jag säger bara omg... omgomgomgomgOMG!!! Dom bootsen dom hade med massa spännen, dragkedjor och stora tjocka klackar... shit.... jag funderar allvarligt på att uppsöka närmaste Din Skobutik i Västervik så fort jag flyttat, vilket BTW är om fem dagar.

Idag efter att jag hoppat av tåget åkte jag och mamma till Ö&B och köpte viktiga saker till min flytt, tex tvättkorg (fin med lock), tvättmedel, duschgrejer och tandborstar och massa sånt.....

Imorgon är en Loppisdag med samma mamma inbokad. Det kommer bli sjukt nice för jag älskar verkligen loppisar och secondhandaffärer... Planerar att införskaffa en till kavaj, en jeansskjorta (till första skoldagen ofc), bälten och några vinglas.

Nu ska jag packa lite mer, fixa mina numera lååånga naglar (som kräver massa skötsel..) och sen läsa den splitternya ELLEtidningen som kom idag med två av mina favoritbilagor! Något bra hade denna dagen ändå med sig!


Mattias var snäll och lade in en bild på mig på facebook där jag faktiskt var ganska söt! Från den korta tiden i våras då jag var blond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0