Lina-Ännu en dag i mitt liv!

Jag är nu i djup depression då jag anser att mitt liv slösas bort.. Jag har haft skotjobb sen studenten för två år sedan och dom ledde inte till nånting överhuvudtaget mer än att jag missade massa grejer.. (vem fick jobba på midsommar afton? Vem fick jobba medans de andra åkte iväg på sin semester? Vem fick jobba extra på helgerna? Vem fick ge upp sin lunchrast för att slippa helgerna? Vem fick jobba dagen före julafton när alla andra satt hemma med familjerna? Vem fick jobba dagen innan och efter sin student?) Varför ser livet ut så? Jag lovar mig själv från och med nu, att aldrig mer slösa bort mitt liv med att göra något jag egentligen inte vill bara för att det ger pengar..

Pengar till vad förresten? Jag har ändå fått ta lån för att kunna plugga nu, jag blev uppsagd och fick ingen ersättning p åtvå månader, jag hade en lägenhet i stan för att kunna vara nära jobbet och jag jobbade för att kunna ha lägenheten..
Sjukt ju!

I helgen åker jag iallafall ner till Lukas, det räddar min vecka. Veckan som för övrigt är den näst sista i denna stad!  Och snälla nån... hjälp mig att inte flytta tillbaka hit när det börjar strula efter plugget sen...... Snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0