Lina-100,000 fireflies

Idag känner jag mig väldigt tillfreds med allt... Och ni ska veta att det är inte ofta jag känner så! Morgonen började med att jag gick in på Le Love´s blogg och snodde några bilder.. Jag samlar nämligen på bilder av kärleken. Människor som kysser varandra är det finaste jag vet, jag har massor av sådana bilder på min dator.

Sen gjorde jag en jättestor kopp starkt kaffe och satte mig ute på balkongen med mitt duntäcke och senaste numret av ELLE. Det regnada utanför.

När det slutat regna gick jag till Farmor och fick fika och nygjord blåbärssaft.

Nu har jag packat lite utav Selmas grejer, ikväll flyttar hon till mamma. Jag har också betalat lite räkningar, dom slutar ju aldrig komma!!!

Dags att packa det sista innan flytten.. Jag håller dessutom tummarna för att jag ska hinna få min hårfärg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0