Frida - Yes!

dagen har knatat förbi i helt okey takt.. Klippte en av mina favoritkunder idag :)

Och när jag kom hem såg jag att jag fått ett brev. Ett brev som berättar om att jag har fått ett paket!
Woah! äntligen ska jag kunna se på tv!

Eller, jag ska ju lyckas koppla in skiten också.. Och snacka inte massa om att jag gått teknik och ska kunna så.
Om ni minns så gick jag faktiskt form och design. mina mvg i matte och sånt teoretiskt har jag ingen nytta av.

Aktiv du har varit på bloggen idag Lina gumman! :)

Kommentarer
Postat av: sufaja

jag också! jag funderar på att utnyttja gabriel-som-inte-kan-köra-bil till att sätta upp min :)

2009-08-03 @ 19:12:48
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0