Frida - tankar i en förvirrad hjärna.

Jag tänker väldigt mycket.. på konstiga saker...

Nu senast kom jag att tänka på en sak som gör mig fundersam..
Jag säger ju att jag är född 88... de som är födda iår, kommer när de börjar prata och tänka säga att de är födda 09...

Men nästa år.. kommer de säga: Ah, men jag är född 10..
HAHAHA, det låter ju skitfult! HAHAHA. jag garvade högt och länge när jag tänkte tanken för mig själv igår kväll..

Jag är väldigt inne på att tänka om årtal.. för ett tag sen funderade jag över detta...

Nu är det ju tjugohundranio. (långtord)

Men sen.. kommer det heta trettiohundra då? HAHA, det låter sjukt!

Och var inte negativa och säg att jorden inte finns då.

Har druckit en cider med sara, jag bjöd henne på en öl. Trevligt :)

Kommentarer
Postat av: sufaja

haha det där med år 10 tänkte jag med på häromdagen .. och asgarvade högt!

2009-08-08 @ 20:39:54
URL: http://sufaja.blogg.se/
Postat av: MJ - fansblogg

Ha en bra dag! :D

2009-08-08 @ 21:22:15
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0